29 Ağustos 2011 Pazartesi

su uyur düşman uyumaz bi de bana sadece iş arkadaşlarım memoli der

Dünden beri aşşegül ablanın evinde kalmaktayız. Eve de geçen günlerde hırsız girmiş baya dayak yiyip gitmiş. Öcünü almak için geri gelicek o da bize denk gelicek ya şimdi. Gece silahlarımızı ayarladık işte tornavida olsun bıçak olsun. Sonra yatmadan önce de silahlarımıza ne kadar hızlı ulaşabiliyoruz diye tatbikat yaptık. 3snde bıçağı kapıp kılıfından çıkarabilip ekspeliarmus diyebiliyodum resmen. Sonra bi de pencerenin önüne tuzak hazırladık ses çıkarsın uyanalım diye. En sonunda yattık ama uyuyamadık. Ev sahiplerinin yatagında tuğçe ve ben yattığım için ve ben de boy olarak baya fark yarattıgım için ev sahibi "febzi"yi oynuyodum. Hani hırsız görse vay febzi abi tarz yapmışız dicek. Halbuki hırsız dayak yemişti daha taze. Direk hıncını benden çıkarıcak lan febzi sanıp. Sonra dedik aslında şöyle uzaktan müdahale edebilicek bişey olsa dedik. Çünkü şimdi o bıçağı tornavidayı saplasak elimize elimize sıcak kan akıcak allam ya. Eve girecek tip hem de ankara da ne kadar düzgün bi hırsız tipi bulunabilir ki. O yüzden şöyle bi golf sopamız beyzbol sopamız olsa. Samuray kılıcımız olsa onla doğrasak. Sonra ışın kılıcımız olsa dedik onla doğrasak yok etsek. Ordan kaptırdık " febzi kılıcın fişini çektin mi?" diye bi cümle çıktı aradan. Mahvolduk öldük bittik kaç saat kendi kendimizi yorduk orda ya. Heycandan da uyuyamadık zaten ne kadar da, elimizi kana bulyüz galiba katil olyüz galiba diye. Hava aydınlanmaya başlarken uyuyabildik. Uyanınca da cama yazı mı assak acaba dedik " canım giremedin galiba ya" diye. BAY

4 yorum :

  1. ekspeliyarmus.
    ahahahahha.
    bomba!

    YanıtlaSil
  2. özledim seni nerdesin niye uğramıyosun :(

    YanıtlaSil
  3. geçenki anonim

    YanıtlaSil